Endurion

Endurion. Twój świat Fantasty

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

  • Index
  •  » Co i jak
  •  » Super Poradnik ( czyli wszystko w jednym temacie)

#1 2010-11-13 16:15:50

Wargon

Administrator

Zarejestrowany: 2010-11-13
Posty: 10
Punktów :   

Super Poradnik ( czyli wszystko w jednym temacie)

Wszystko tutaj . Uwaga wszystko tutaj to co było kiedyś na moich starych forach

Pierw Od Ludziach trochę:




Pierw Zaczynamy tak o
opowiem wam profesje pierw 

Wojownik - Chodzi z bronią dwóręczną najczęściej ubrany w wielkie zbroje i ciężkie
Ryczerz - chodzi z Tarczą i Bronią jednoręczną Ubrany w średnie zbroje
Mag - Chodzi z różdzką najczęściej i z Małym mieczykiem schowanym Nosi lekką zbroje

Do tego mamy pod klasy



Zielarz - Robi Miksturki wczasie drogi i tak dalej
Medyk - Leczy przyjaciół w czasie Jakiejś Bitwy. Moim zdaniem to jest jedna z najfajniejszych pod klas w grze
Złodziej - dodajemy mu 2 sztylety i Możliwość Zabicia wroga nawet jak go nie zauważa ( Nie możliwe dla Maga) Potrafii też kraść i otwierać zamki.


i Mamy też do tego Super pod klasy ( je rozdaje GM)

Jest ich dużo zawsze każdy ma inną
moja to Wojownik Ognia

Więc wytłumaczyłem wam profesje

Teraz Exp

Mamy Temat Podsumowanie jest one co tydzień Tam podajemy ilość zabitych potorów i jakich np .

1 Demon
500 Goblinów
Ale zawsze GM to sprawdzają jak ktoś okłamie Ban na IP 

Od 5 lvl można wybrać podklasy

exp leci strasznie wolno Więc się na nas nie denerwujcie


KP
Imię i nazwisko : imie wymyślonej postaci i jej nazwisko
Wiek: od 15 do 40 lat
Wygląd: co najmniej 2 rozbudowane zdania
Charakter: co najmniej 2 rozbudowane zdania
Ranga: na początek taka sama jak klasa czyli np Łowca, Bojownik.
Rasa: Człowiek/Elf/Krasnolud
Klasa: w kategorii ludzie / elfy badz krasnoludy jest pomoce i tam znajdziecie wszystko na temat klas
Podklasa: Patrz temat pomoce.
Umiejętności : Patrz pomoce temat umiejętności. (na początek 2 umiejętności jedna od klasy druga od podklasy)

Punkty statusu: (kazda rzecz na 1 + 10 pktow do rozdania)
Siła
Zręczność
żywotność
Siła Woli
Magia

Aby więcej się dowiedzieć więcej na temat statusów czytaj pomoce punkty statusu.


Historia: conajmniej 5 rozbudowanych zdań.


I jak chcecie coś dodać to dodajecice

Umiejętności:
Wojownik
1lvl Szybki zamach - Walnięcie mieczem z zamachu
2lvl Obrona mieczem - Zasłaniasz się mieczem Jest cię trudno trawić
3lvl Chowanie się - Skrycie się za czymś żeby ktoś cię nie zobaczył
4lvl Wir- Obracasz się z mieczem dookoła
4lvl Szybki Atak - Szybkie ciecie
5lvl Szarża - Wbicie się w wroga z 10 metrów od niego
6lvl Rzut mieczem - Rzuczasz mieczem ale potem on nie wraca
7 lvl Uderzenie z pół obrotu - Jak nazwa mówi
8 lvl Magiczne przecięcie - Przecięcie o Wielkiej sile
9 lvl podwójne obrażenia - 2 x silniej walisz
10 lvl Oczy Grozy - Twoje oczy stają się czarne i Jesteś pod furią nie rozpoznajesz swoich ani wrogów atakujesz kogo popadnie

Ryczerz
1 lvl Magiczna Obrona - Obrona
2 lvl Okrąg - Skill masowy
2 lvl Podwójny atak -nazwa sama mówi za siebie
3 lvl Wielka tarcza - też nazwa sama za siebie
4 lvl Dźgnięcie - UP
5 lvl Obrona przed Magią - UP
6 lvl Wyciszenie - medytacja
7 lvl Oko mistrza - Zauważy wszystko
8 Lvl Wielkie opancerzenie - Dużo obrony
9 lvl Mistz Sztuki Obrony - Jeszcze więcej
10 lvl Szybkie Wirowanie - Masówka

Na razie innych niema bo trochę potrwa jak ktoś wbije 10 lvl


Teraz wy Elfiki:

klasy postaci dla elfów:

Bojownik:

Świetny zabójca chodzi z jednym lub z dwoma sztyletami jest szybki i zwinny, jego podstawową cechą jest zręczność i w to radze dawać przy tej klasie postaci. Zawsze w ukryciu cichy przebiegły i zabójczy.


Łowca:

Łucznik wyszkolony w posługiwaniu się brońmi dystansowymi bardzo dobra profesja idealnie wyszkolony potrafi zabić cel z ukrycia lub tak szybko, że ten nie zdąrzy do niego podbiec. Bazuje również na zręczność co dodaje mu obrażeń w przypadku ataku lukiem.


Druid:

Mag żwiołu ziemi który potrafi po zabiciu swojego celu wyssać dusze przeciwnika a potem przyzwać ją wraz z ciałem i użyć jako pomoc w walce, zadaniach bądź w przemieszczaniu się.


Ekwipunek początkowy zależnie od klas:


Bojownik:

Broń - Sztylet bojowy

Głowa - Czepiec skórzany

Tors - Zbroja skórzana

Nogi - Nagolenniki skórzane

Ręce - Rękawice skórzane

Stopy - Buty skórzane


Łowca

Broń - Łuk refleksyjny + mały jednoręczny miecz.

Ubranie tak jak u Bojownika


Druid

Głowa - (Bez nakrycia głowy)

Tors + nogi - Szata Żywiołowa

Rękawice - Rękawice Żywiołowe

Stopy - Sandały

Umiejętności każdego elfa :

Bojownik

1 lvl - Krycie się - Bojownik staje się niewidzialny.

2 lvl - Zatrute ostrze - Zatruwa ostrze którym atakuje bojownik dzieki temu zadaje wiecej obrażeń i zatruwa wroga.

3 lvl - Szybki cios - Bojownik teleportuje się przed wroga i zadaje mu cios.

4 lvl - wirujące ostrza - Bojownik rzuca sztyletami które wirują wokół przeciwnika zadając mu obrażenia.

5 lvl - Ulepszone krycie się.

6 lvl - Ulepszone zatrute ostrze.

7 lvl - Mistrzowskie krycie się

8 lvl - mistrzowskie opanowanie zatrutego ostrza.

9 lvl - Ukryte ostrze - Bojownik sprawia że jego sztylet staje się niewidzialny i wygląda jakby biegł z zaciśniętymi pięściami a w rzeczywistość trzyma sztylet.

10 lvl - Zwój sztyletu - Bojownik rozwija zwój i dotyka znaki na nim dotykając poszczególne znaki wysyła w swojego przeciwnika miecze piki sztylety itd.



Łowca

1 lvl - Precyzyjny strzał - nazwa mówi sama za siebie.

2 lvl - Grad Strzał - wysyła w wroga 3 strzały naraz.

3 lvl - Ulepszone strzelanie z łuku - bierna umiejętność która zwiększa szybkość i celność strzałów.

4 lvl - Zatruta strzała. nazwa mowi sama za siebie.

5 lvl - Ognista strzała - nazwa mowi sama za siebie.

6 lvl - Ulepszony grad strzał - wysyła tym razem 6 strzał we wroga nie 3.

7 lvl mistrzowskie strzelanie z luku - bierna.

8 lvl - Wybuchowa strzała - posyła strzałę w ziemie koło wrogów po chwili wybucha ona.

9 lvl - Mistrzowski grad strzał - wysyła 10 strzał w kilku wrogów naraz po 2na jednego wroga.

10 lvl - Ulepszona wybuchowa strzała - łowca możr wypuścić 2 wybuchowe strzały naraz w 2 różne miejsca.



Druid :

1 lvl - Przyzwanie chowańca

2 lvl - Magiczny pocisk - wysyła Pocisk z magicznego kostura w strone przeciwnika.

3 lvl - Głaz - z ziemi wylatuje wielka kula głaz który można posłać w strone przeciwnika.

4 lvl - Jezyki natury - Bierna umiejętność pozwala rozmawiać ze zwierzętami.

5 lvl - Zauroczenie - Zwierze nie człowiek ani stworzenie myślące tylko zwierzę które atakuje druida może dzieki temu skillowi stanąć po stronie druida aż do końca walki.

6 lvl - Dzikie pnącza - Oplata przeciwnika dzikimi pnączami dzieki temu niemoże się on ruszać i dostaje podstawowe obrażenia i obrażenia od kolców.

7 lvl - Trzęsienie ziemii - W ziemi na danym obszarze w który wysyła się zaklęcie powstają wielkie dziury do których wpadają przeciwnicy oprócz tego w tym miejscu ziemia się trzęsie trwa to 10 sekund potem dziury zostają zatykane a ci cot am wpadli no cóż....nigdy nie wyjdą.

8 lvl - Skalny pancerz - Zwiększa obronę sojuszników w promieniu 100 m.

9 lvl - Przywołanie Enta - przywołuje Enta który pomaga Druidowi w walce.

10 lvl - Deszcz głazów - NA dany obszar spada 100 głazów.


To tyle jeżeli chodzi o skille klas postaci Elfów teraz skille podklasy wlasciwie to prawie same umiejętności bierne.

Złodziej - Potrafi kraść jako kieszonkowiec otwierać zamki od kufrów i drzwi.

Medyk - Potrafi leczyć na polu bitwy.

Zielarz - Potrafi z zebranych ziół zrobić okłady lecznicze.

O to podklasy każda postać niezależnie od rasy czy klasy może wybrać jedną podklasę

Medyk - Może leczyć innych w trakcie walki.

Zielarz - może robić okłady lecznicze bądź wspomagające z ziół które znajdzie w czasie swojej podróży.

Złodziej - Potrafi otwierać zamki od kufrów, drzwi i dokonywać kradzierzy kieszonkowej dodatkowo otrzymuje on sztyet którym łatwo może zabić przeciwnika.

O to klasy postaci krasnoludów.:

Topornik - Bardzo silny Krasnolud może chodzić z Toporem lub młotem dwuręcznym.

Miotacz toporów - Jest to taki jakby łucznik zawsze chodzi z pochwą na plecach w której jest duużo małych toporków potrafi on nimi rzucać
ma oprócz tego topór jednoręczny lekki do walki wręcz.

Łotrzyk - To szybki krasnolud który biega z dwoma toporkami lekkimi zawsze ubrany w lekkie ubranie i zbroje.

A teraz coś na temat ekwipunku ekwipunek początkowy każdego Krasnoluda zależnie od klasy postaci.

:

Topornik

Dwuręczny Topór

Krasnoludzki chełm Kolczy

Zbroja Kolcza

Rekawice kolcze

Nagolenniki Kolcze

Buty kolcze



Miotacz toporów

50x mały toma'hawk'ów + Mały topór jednoręczny


Skórzany czepiec

Skórzana zbroja Płytowa

Rekawice skórzane

Nagollenniki skórzane

Buty skórzane


Łotrzyk

2 x Topór jednoręczny

Odzienie takie same jak u miotacza

od rasy czy klasy może wybrać jedną podklasę

Medyk - Może leczyć innych w trakcie walki.

Zielarz - może robić okłady lecznicze bądź wspomagające z ziół które znajdzie w czasie swojej podróży.

Złodziej - Potrafi otwierać zamki od kufrów, drzwi i dokonywać kradzierzy kieszonkowej dodatkowo otrzymuje on sztyet którym łatwo może zabić przeciwnika.

Chyba że jest special

Jeżeli chodzi o KP

Imię i nazwisko : imie wymyślonej postaci i jej nazwisko
Wiek: od 15 do 40 lat
Wygląd: co najmniej 2 rozbudowane zdania
Charakter: co najmniej 2 rozbudowane zdania
Ranga: na początek taka sama jak klasa czyli np Łowca, Bojownik.
Rasa: Człowiek/Elf/Krasnolud
Klasa: w kategorii ludzie / elfy badz krasnoludy jest pomoce i tam znajdziecie wszystko na temat klas
Podklasa: Patrz temat pomoce.
Umiejętności : Patrz pomoce temat umiejętności. (na początek 2 umiejętności jedna od klasy druga od podklasy)
Chowańec: (pole tylko w przypadku Druidów inni pozostawiają je puste)

Punkty statusu: (kazda rzecz na 1 + 10 pktow do rozdania)
Siła
Zręczność
żywotność
Siła Woli
Magia

Aby więcej się dowiedzieć więcej na temat statusów czytaj pomoce punkty statusu.


Historia: conajmniej 5 rozbudowanych zdań.




Punkty

Siła - Określa ona obrażenia zadane w walce wręcz oraz waszą siłę.
Niezbędnik każdego wojownika i rycerza.

Zręczność - Określa ona zadane obrażenia podczas walki i ataków dystansowych oraz waszą celność i szybkość niezbędnik każdego łowcy i miotacza toporów.

Żywotność - Określa liczbę naszych punktów życia (hp) oraz obronę i szansę na unik.

Siła Woli - Niezbędnik Maga i Druida zwiększa liczbę punktów many (mp).

Magia - Określa ilość obrażeń zadanych przy atakach magicznych oraz odporność na Magie oraz żywioły : Ogień, Ziemia, Woda, Wiatr.

Na początek każdej postaci każdy punkt statusu jest na 1 czyli
sila 1
zrecznosc 1
zywotnosc 1
sial woli 1
magia 1
do tego dodajemy 10 punktów początkowych.


Exp i Podsumowanie:

każ dy zakłada temat zatytułowany imieniem i nazwiskiem postaci co 3 dni   piszesz  ilość zapbitych itd. ja to potwierdzam i dodaje expa np:

15.10.10

1 Goblin

4 Smoki

13 orków



ja na dole w poscie pisze iilość zdobytego zlota expa + itemy jezeli osadze ze zabiles tyle mobow by zdobyc jakis item to napisze ze go zdobyles i jaki.





Offline

 
  • Index
  •  » Co i jak
  •  » Super Poradnik ( czyli wszystko w jednym temacie)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.moskitiera.pun.pl www.gwardiaset.pun.pl www.bodomki.pun.pl www.slayersfans.pun.pl www.bl.pun.pl